מכים גלים


 
     

050-9066676

איך לבחור נכון אטרקציות לבת מצווה בצפון

מתכננים אירוע בת מצווה בצפון? הגעתם אל המקום הנכון, אנו נציג בפניכם כמה אפשרויות לשילוב אטרקציות באירוע. האטרקציות הנכונות במידה הנכונה הן שהופכות אירוע שגרתי לאירוע בלתי נשכח. אירועים בצפון מומלצים גם לתושבי מרכז הארץ או אזור הדרום, חגיגת בת המצווה בצפון משמעה מרחבים ירוקים, אוויר צח, הרבה מצב רוח טוב, מבחר גדול של אטרקציות אותן לא תפגשו בשאר המסיבות. אם אתם מעוניינים להעניק לבתכם חוויה מדהימה של פעם בחיים מבלי לשבור כמה תכניות חיסכון, הזמינו את צוות מכים גלים להפקת ואספקת אטרקציות לאירוע בת המצווה .

אלו אטרקציות אפשר לשלב באירוע?

הפעלת אטרקציות לבת מצווה בצפון זה המקצוע שלנו, הצוות שלנו מנוסה, אדיב ומקצועי. יש לכם אפשרות לבחור אטרקציות לכל סוגי האירועים ולכל סוגי המתחמים. חשוב להתאים את האטרקציות למתחם בו מתקיים האירוע, ישנם הבדלים בין הפקת אירוע במתחם חיצוני לבין הפקת אירועים בתוך אולם סגור.  אם אנכם בטוחים האם האטרקציות בהן בחרתם מתאימות לכם צרו קשר ונשמח לייעץ ולהמליץ.

טיפ נוסף, קל מאוד להיסחף ולהזמין עשרות אטרקציות, אנו ממליצים שלא לעשות זאת. כדאי להסתפק ב-5 אטרקציות לכל מסיבה, עומס של אטרקציות עלול לגרוע מהצלחת האירוע. ההמלצה שלנו, אטרקציות לאירוע בת מצווה בצפון - כדאי לשכור חברה מהצפון, הגעה של מפעילים ושאר ספקים מאזור המרכז אל האזור הצפון תייקר בעבורכם את השירות משמעותית.

אטרקציות לבת מצווה בצפון על הדשא

יש לכם אפשרות להפיק אירוע בת מצווה פעיל עם משחקים על הדשא, הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להקים מתחם עם שולחנות משחק, מסכי מולטימדיה, משטחי ריקוד, עמדות צילום, עמדות ירי בלייזר. אטרקציות לבת מצווה כדאי להתאים לבנות ולבנים כאחד, לרוב משתתפים באירוע גם חברים וגם חברות, חשוב לספק תעסוקה מתאימה לכולם.

רשימת האטרקציות שלנו כוללת כמובן גם את דוכני המזון המהיר האהובים, רשימת אטרקציות לבת מצווה בצפון לא תהיה שלמה ללא מכונת פופקורן, מכונת ברד, דוכן נקניקיות בלחמנייה והמבורגרים, דוכן פיצות, דוכן של שערות סבתא ועוד.

חגיגת בת המצווה תהפוך משגעת כאשר תשלבו גם אטרקציות מוזיקה עם הגברה, מסכים ומשטחי ריקוד. תוספת של בובות מרקדות ומתקנים מתנפחים על הדשא או בבריכה תהפוך את מסיבת בת המצווה הזו למסיבה של השנה.


אטרקציות לבת מצווה בצפון- שולחן הוקי
אטרקציות לבת מצווה בצפון- משטחי ריקוד

חבילות בת\בר מצווה לבריכה
החל מ 1500ש"ח 






 לחצו להמלצות ופירגונים 

להצעת מחיר:

 050-9066676



logo בניית אתרים